Classy

Momentálně jsou hratelné 4 třídy, přičemž každá má své silné i slabé stránky. Obecně platí, že třídy jsou přesně to, co byste očekávali od ostatních MMO. Bojovníci jsou dobří v boji zblízka, v obraně a použití nejtěžší brnění, zatímco Rangeři se specializují na boj na dálku, případě na rychlý stealth DMG na blízko. Mágové kouzlí silná kouzla na dálku, zatímco mniši mohou léčit svými kouzly. Rangeři jsou v podstatě kombinací huntera a roguny, zatímco Monkové jsou kombinací priestů a paladinů (srovnání s World of Warcraft – prý)

Warrior

- bojovník na blízko, tzv. meele char. Specializují se na všechny druhy zbraní, jednoruční, dvouruční, tak i na kombinaci jednoručka a štít. Mohou nosit jakékoliv brnění a jsou obvykle velkými kováři.

   
Typ boje meele class
Použitelné brnění cloth, leather, mail, plate
Nejideálnější profka blacksmithing
Talenty battle / guardian

 

Mage

- kouzelník, používající různá kouzla jak na dálku tak i AOE(plošňáky). Jako mág si můžete vybrat mezi ohnivými kouzly, které jsou zaměřeny hlavně na přímé poškození jednoho cíle, kdežto mrazivá kouzla jsou vesměs zaměřená na dav a více cílů. Stejně jako ve World of Warcraft, může mág nosit jen věci ušité z látky, a proto je pro něj výhodné krejčovství.

   
Typ boje ranged / AOE
Použitelné brnění cloth
Nejideálnější profka tailoring
Talenty fire / frost

 

Monk

- mnich je hybridní char, který svými kouzly umí léčit, ale i buffovat, ovšem dokáže i slušně udeřit svými pěstmi. Prostě něco jako paladin a priest. Pokud rádi pomáháte partě, je to třída přímo pro Vás.

   
Typ boje meele/ranged/bufffs/heals
Použitelné brnění cloth
Nejideálnější profka tailoring
Talenty divine (priest)/ military monk (pala)

 

Ranger


-rangeři jsou zaměření na boj na obrovskou vzdálenost s lukem/kuší, ovšem dokáží udeřit velmi silně i na blízko. Opět je to obdoba huntera a roguny.

   
Typ boje ranged / stealth meele
Použitelné brnění cloth, leather
Nejideálnější profka letherworking
Talenty archery / assassination