Classy
Momentálně jsou hratelné 4 třídy, přičemž každá má své silné i slabé stránky. Obecně platí, že třídy jsou přesně to, co byste očekávali od ostatních MMO. Bojovníci jsou dobří v boji zblízka, v obraně a použití nejtěžší brnění, zatímco Rangeři se specializují na boj na dálku, případě na rychlý stealth DMG na blízko. Mágové kouzlí silná kouzla na dálku, zatímco mniši mohou léčit svými kouzly. Rangeři jsou v podstatě kombinací huntera a roguny, zatímco Monkové jsou kombinací priestů a paladinů (srovnání s World of Warcraft – prý)
Warrior
- bojovník na blízko, tzv. meele char. Specializují se na všechny druhy zbraní, jednoruční, dvouruční, tak i na kombinaci jednoručka a štít. Mohou nosit jakékoliv brnění a jsou obvykle velkými kováři.
Typ boje | meele class |
Použitelné brnění | cloth, leather, mail, plate |
Nejideálnější profka | blacksmithing |
Talenty | battle / guardian |
Mage
- kouzelník, používající různá kouzla jak na dálku tak i AOE(plošňáky). Jako mág si můžete vybrat mezi ohnivými kouzly, které jsou zaměřeny hlavně na přímé poškození jednoho cíle, kdežto mrazivá kouzla jsou vesměs zaměřená na dav a více cílů. Stejně jako ve World of Warcraft, může mág nosit jen věci ušité z látky, a proto je pro něj výhodné krejčovství.
Typ boje | ranged / AOE |
Použitelné brnění | cloth |
Nejideálnější profka | tailoring |
Talenty | fire / frost |
Monk
- mnich je hybridní char, který svými kouzly umí léčit, ale i buffovat, ovšem dokáže i slušně udeřit svými pěstmi. Prostě něco jako paladin a priest. Pokud rádi pomáháte partě, je to třída přímo pro Vás.
Typ boje | meele/ranged/bufffs/heals |
Použitelné brnění | cloth |
Nejideálnější profka | tailoring |
Talenty | divine (priest)/ military monk (pala) |
Ranger
-rangeři jsou zaměření na boj na obrovskou vzdálenost s lukem/kuší, ovšem dokáží udeřit velmi silně i na blízko. Opět je to obdoba huntera a roguny.
Typ boje | ranged / stealth meele |
Použitelné brnění | cloth, leather |
Nejideálnější profka | letherworking |
Talenty | archery / assassination |